Julhandlat

Jag har varit och julhandlat idag det tog sin tid men nu är allt fixat.

Först började det med att jag fick veta att jag redan hade några julklappar, så det var ju en bra början.

Sen skulle jag handla kläder till min lilla kusin men det gick ju inte så bra för de hade ingen barnavdelning i den affären så då slumpade det sig så att jag köptelite till mig själv i stället.

Sedan varjag ute och trängdes med alla andra i affärerna tills jag tog beslutet att åka till IKEA och det var det bästa beslutet jag tagit i dag.

Saknar dock tidsuppfattning men på max en timme hade jag fixat presenter till alla. Måste i och för sig köpa en present till min mormor men jag vet vad det är och jag orkade inte ställa mig i alla långa köer idag.

Nej leve IKEA det var inte så mycket folk, inte så lång kö, schyst kassakille och billigt. Jag vet var jag skall köpa mina julklappar i fortsättningen. Är till och med så glad över IKEA att jag funderar på att söka jobb där.

Har ni handlat färdigt allt än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0