Pluggtimmen

eller timmarna börjar klockan elva även om jag inte är så duktig på klockan en men, fint folk kommer sent fast jag vet inte om det gäller när det handlar om att sättarumpan på stolen och börja plugga.

Men idag skall det poetas julkort till människor långt borta
Skrivas på inlämmning ett och två
Läsas miljarder sidor om vad som hände för länge sen
Plugga in sånt som min lärare borde har lärt oss när hon var hemma, ni fattar grejen va, hon var hemma och jag får plugga ikapp dessutom kom hon på den emminenta idén att ha läxförhör på det vad hände där?
Fundera över vad man skall skriva på uppsattsen imorgon som ändå kommer att låta så här
"jag bro gå över på" tjooho tagad är jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0