Inte ute och cyklar

Är jag inte helt ute och cyklar så firar bloggen 1 vecka idag Grattis.

Vet inte om jag har haft några läsare tror inte det men ändå. Blogg.se statistik suger eller så är det bara min som är helt borta jag ser inte ens att jag själv har varit inne och den klarar inte av att räkna till tio.

Men vad sägs som ett mål att ha haft 10 läsare fram tills nyårsafton det är nästan precis 2 månader det borde jag väl fixa. Om jag nu orkar blogga så länge men det gör jag nog.

Men för att fira att vi har överlevt en vecka eller sju dagar kanske vi skulle säga det låter mer så. Så har bloggen nu en egen mail. Den lyder missmiccy.hotmail.com så dit är du välkommen att maila om du har någon synpukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0