Jobb

Jag försöker hitta ett sommarjobb och det är väl lättare sagt än gjort. Men jag skriver mina söta små brev som det står ungefär samma saker i det är väldigt intressant läsning.

Men jag funderar ju samtidigt på vad jag ska bli. Här är en tanke och hur jag skulle vara.

Lärare
 Jag skulle vara extremt hemsk mot eleverna det skulle vara oförbereda prov som gällde ungarna ska ju lära sig nåt och inte bara plugga till proven. Dessutom tror jag att jag skulle vara en rätt så hemsk lärare och extremt tråkig så en kariärr som lärare ska jag nog skippa eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Du har verkligen en hel mysig blogg, jag önskar dig en toppen dag!

2010-04-13 @ 12:03:43
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0