Run to the hills

Nej inte riktig men idag har jag varit överallt känns det som. Jag har som längst varit på ett ställe två timmar i sträck och det var när jag var hemma. Annars har jag varit överallt.

*Jag har spanat på polisbilar, idag såg jag sex stycken igen

* Jag har ätit gratis fika

* Jag har sett en person som jag inte träffar så ofta två gånger på olika platser

* Jag har ätit gratis fika - två gånger 
 
* Jag har åkt buss nio gånger totalt

* Jag har sprungit efter den två gånger och hunnit med båda

Och jag har gömt mig under mitt paraply när jag inte ville bli blöt.

Men överhuvud taget har det faktiskt varit en väldigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur lyckas du få gratis fika? Aldrig fått!

2010-04-28 @ 22:17:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0