Hur man gör för att slippa min röst

Är inte säker på vad jag ska rösta men jag var med min mamma ute på stan och hon tyckte det var lite kul att snacka med en liten partitant. Dock fattade inte tanten att jag också får rösta, eftersom hon enbart pratade med min mamma och inte med mig. Inte ens när jag försökte säga något om att LAS inte är bra för mig eftersom det är jag som ryker. 

Dessutom fick jag inget godis heller som de hade stående på ett bord lite längre bort. 

Sen var jag sur i en halvtimme inte helt säker på om det var ignorerandet av mig eller att jag inte fick nåt godis.

En intressant fråga är varför de bara snackar om pensionärerna klart att man ska bry sig om dem också men jag som är ung har kanske 16 val till att rösta i och pensionärerna har inte så många kvar om man säger så.

Så kom igen ge mig en anledning att rösta och mycket godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0