Regnguden har nåt emot mig

Helt klart. Imorse när jag skulle gå till jobbet så börja det regna precis när jag gick utanför dörren och det hade inte regnat någonting innan. Snacka om att jävlas.

Sen när jag tänkte gå hem så regnar det extremt mycket och jag känner att det inte är något smart drag att gå ut i regnet så dår får jag vackert vänta en stund till, medans jag försöker få tag på någon som har lust att plocka upp mig med bil i stället. Det var det ingen som ville göra men efter en halvtimme så hade de lättat något och jag kunde bege mig hemåt utan att bli helt genomblöt, bara lite blött.


Dock ett litet tack till min kompis på jobbet som jobbar för att det inte ska bli översvämning det gillar vi.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Om det ens regnade snygga karar!

2010-08-12 @ 14:35:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0