Det finns inte mycket å säga

Så är det faktiskt när jag går i skolan känns det i mellan åt som att tiden inte alls räcker till. Att ha tittat på tv en och en halvtimme sista skolveckan säger en del. Så jag har försökt ta igen det nu genom att inte göra någonting alls. Jag har dock börjat titta lite på det som kommer snarast ett litet mysigt prov. Bara det att vi har gått igenom allt innan lovet och skall ha provet efter genomtänkt? Inte direkt.

Men sen efter lovet kommer uppdateringarna att komma.
Tänk er själva bussar som inte kommer,  bussar somär sena, jag som springer, träffar på folk jag inte vill träffa, en massa läxor och prov. Det kommer bli mycket underhållande läsning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0