I skolan ytterligare en dag

Det var inte det minsta roligt att gå till skolan idag. Tillbaks till det gamla vanliga. Det var mörkt och kallt min lilla mysiga buss var sen så jag fick gå ruskigt snabbt  i den hala snömodden till skolan och var där en minut innan jag började. Bra tajmat. Sen har vi ju självklart tråkigaste oc för mig svåraste lektionen på morgonen.

Men nu har dagen faktiskt slutat bra, jag har pluggat till mitt prov som kommer i slutet av veckan och plötsligt gick det upp ett ljus jag fattade hur man skulle göra och det bästa var att jag var totalt nollad på hur man skulle göra när jag försökte mig på det igår. Så nu beslutade jag att det var färdig pluggat för idag, man ska sluta när man är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0