Pjoltas ville veta hur vägen till jobbet är och det bjuder vi ju på

Men kommentaren blev så lång så jag bestämmde mig för att kopiera så kan ni också få veta.
Vi kör dagens resa då. Springer utav h*lvete till busshållplatsen med paraply väntar på buss ett, åker den i cirkus 5 minuter går av väntar 5 minuter går på nästa och åker i 13 minuter. Går 500 meter och ser att nästa kommer springer men inser att jag inte kommer att hinna så vi lägger ner.

Orkar inte vänta en kvart på nästa så går ruskigt fort genom pipipi till hållplatsen på andra sidan och går på fordon nummero tre. Åker två minuter och ruskigt långsamt på ett farligt ställe och går av.

Går sedan tio minuter till målet på höger sida samtidigt som jag trycker mig mot gräskanten på trotaren för att undvika att bli nerstänkt av bilar och lyckas med nöd och näppe.

Självklart är jag en strateg eller lat kan man också kalla det och går på så att jag ska slippa att gå så långt.


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Helt rätt!

=)

2010-07-26 @ 00:07:51
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0