En jag borde stannat kvar i sängen morgon

Var det idag. Jag vaknar och är extremt trött, sen hittar jag inte mina träningskläder antagligen nån annan person i detta hushållet som har snott dem, lägger till extrem klädångest har ingen anning om vad jag ska ha på mig och det är fyra minuter kvar tills jag måste gå och jag har inte borstat tänderna än.

Lyckas tillslut få på mig något som ser någorlunda ut och småspringer till bussen, som kommer samtidigt till hållplatsen som jag.

Det är äckelbussen som det inte går att sova på och självklart sätter jag mig vid fönstret som man inte kan titta ut genom, bra.

Jag kommer på att jag glömt och raka benen och det är ju väldigt smart med tanke på att det fick bli korta byxor till träningen.

Det är kö och bussen blir sen så jag får lägga in turbon till skolan och det har ju såklart börjat regna. Lektionen har börjat när jag kommer dit men våran lärare är inte där en så då får jag stå och vänta på henne det var ju värt att gå häcken av sig till skolan för det.

Sen blev dock dagen marginellt bättre och det var ju tur.  

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åh jag avskyr när man inte vet vad man ska ha på sig och inte hunnit göra sig i ordning. Man blir SÅ stressad.



Tur att det blev bra sen ändå :)



Sv: Haha! Hoppas inte dom flyttat in hit. ;)

2010-06-08 @ 08:18:30
URL: http://tobys.se
Postat av: Daniel

Äh bara att glömma håriga benen å ge järnet!!!

2010-06-08 @ 09:56:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0