Ger upp

Försökte faktiskt att lägga in en färdig design men det gick, milt sagt åt helvete. Men jag ändrade till en annan färdig design. Men jag tror inte att det lär bli några fler på länge att försöka ändra designen. Är det nån som känner att de har alldeles för mycket tid över så varsågod, det värsta är ju att jag ändå har en idé om hur jag skulle vilja ha det.

Sen får ni leva med bilderna på kläderna tills jag kommer på (någon talar om) hur man tar bort dem eller ändrar dem.

Upptäckte att jag tydligen var tjugo enligt presentationen, det är jag inte kan jag meddela så nu är jag 110 i stället tyckte att det var lite mer coolt.

Kommentarer
Postat av: madame-butterfly

sv:bra ide ^^

2010-06-15 @ 21:21:47
URL: http://madame-butterfly.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0