Köra fram och tillbaka, lite åt höger och lite åt vänster

Nu har vi nya grejer som gäller förutom att ni skall blinka när ni byter körfält så ska ni blinka när ni ska köra ur rondellen det är inte så svårt men, så himmla mycket lättare för mig som inte vet vart ni ska.

Det var en djur och omkörningsdag. Först började vi med att akta grannens katt, skulle inte kännas allt för kul att träffa den och behöva berätta, sen var det en liten ekorre och till sist några dumma fåglar men ingen blev träffad dock. Det rä lite svårt med djur man vet ju att det är dumt att panikbromsa och få en bil där bak men ändå vill man instinktivt bromsa. Dock är det väl tur att jag inte är så djurkär så jag skulle nog klara av att köra på en fågel eller två.

Sen kom omkörningarna som egentligen inte är så mycket mer än att jag höll hastigheten men de hade bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0