Nu ska vi ta igen lite

Jag har varit borta från datorn ett tag men det ska tas igen nu. Var jag har varit ska ni få lista ut sedan, det kommer ett litet kort.

Men jag har inte varit så långt bort att jag missat att det var någon brutta i stockholm som gifte sig, men jag måste säga att det absolut roligaste var när säpo- vakterna sprang brevid hästvagnen och lossades vara oberörda, trots att de är vältränade men att springa i 10 km/h i kostym utan att bli anfådd känns lite tveksamt.

Sen har jag insett att det är väldigt dumt att sova med öppet fönster när det flygger runt en massa gräspollen i luften, men det är bara välja att vakna i ett stekhet rum utan syre eller i ett med syre och rinnande ögon.

För övrigt så är det väldigt vackert ut med vägarna med alla lupiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0