Rally genom stan

Det är vad som gäller nu för mig. Även om ni inte vill tro det jag kör överallt och i alla väder ( ja även i ösregn när fadern lurar ut mig). Så akta er säger jag bara. Men det var väldigt schysst av den mörka volvon att släppa in en orutinerad förare i filen idag man tackar, jag skall återgällda det till dig en annan dag.

Dock fick jag mig ett spel idag. Jag kör på motorvägen och där ligger det en annan övningskörningsbil i vänster filen och kör långsamt vilket gör att alla kör om på insidan, dock inte jag eftersom att jag inte kommer helt ikapp. Efter en snurra in la stada är det dags att vända tillbaka och då hamnar jag bakom samma bil och den kör fortfarande långsamt ( 55 på en 70 väg) och eftersom det är två filigt så måste jag köra om den vilket jag gör (hade fått spel annars) och när jag drar förbi ber jag pappa och kolla vad det är för någon som kör. Ville veta om det var en förskigtig tjej, men nej han påstår att det var en kille i 25-års åldern. Åldern är dock lite tveksam pappa är inte den bästa på att uppskatta det men ändå.

Tur att han inte visste om att det var jag som drog honom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0