Miniräknaren ger upp

Plötsligt dök det upp nån text på den nånting på engelska fatta inte riktigt vad men det stod batteries hmm det kanske betyder att jag ska byta batterierna i min lilla älskling. Är kanske inte helt fel med tanke på att jag ska skriva nationella i Matte på tisddag så det kan ju vara bra om den är matad och glad. Ska se om jag har några passande hemma till den annars blir det ut och handla.

Det är faktiskt min största rädsla att miniräknaren skulle dö på ett prov fatta vad hemskt man misslyckas med hela alltet bara för att den dör.

Så matte är det jag pluggar nu för glada muggar började plugga på ett gammalt prov tills jag insåg att jag redan hade gjort halva innan så bra är min hjärna. Den är lite trött och inte så lite heller jag gjorde ingenting igår förutom att vara trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0