Behöver ta ett allvarligt snack

Med min hjärna. Den får för sig saker som den slänger ur sig hejvilt jag ska tydligen iväg och testa ett annat träningsställe och så pratar jag med en kille som undrar vad jag brukar träna och jag slänger ur mig att jag brukar gå på pass och på gymmet. Vänta lite när var jag på gymmet senast? Tycker jag om att gymma? Nej.

Så nu ska jag gå på ett pass och få gå och testa gymmet sen och han ska vara med mig vänta vad hände här en träningskille som ska kolla på när jag ska gymma. Ajja han kommer att få sig ett skönt skratt och nåt att berätta för de andra sen.

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Det var tio år sen jag var på ett gym. Men minns det som igår: FY FAAAN!

=)

2010-06-01 @ 20:21:24
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0