Rastlös

Det har ryktats om att det skulle vara lov på g. Men inte för mig har mycket saker som skall vara klara efter lovet, så det lär bli att plugga ordentligt. Men idag har jag bestämmt att jag inte skall plugga något eller göra nåt annat som jag borde = städa mitt rum. Problemet är dock att jag inte vet vad jag ska göra, eftersom i princip alla som jag kan tänka mig att träffa har dragit någon annanstans där det är varmt. Så här sitter jag och vet inte vad jag ska göra.

Dock har jag en liten idé, funderar på att tvinga med mig en person A för att hälsa på person B som bor en bra bit härifrån. Behöver dock kolla så jag får ihop det men jag ska fundera lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0