Blåst?

Jag går in på en sida bara för att kolla lite och så kommer det upp en sådan trevlig liten ruta där man skall medverka i en undersökning. Ni vet hur roliga de är och oftast brukar jag skippa dem om jag inte har extremt tråkigt men nu tänkte jag att a ja jag kan väl gör den. Inställningen berodde rätt mycket på att man kunde få vinna biobiljetter.

Men i alla fall första frågan kommer upp och det är en massa olika alternativ att välja på och jag väljer det alternativet som är sanningsenligt och plupp kommer det upp ett tack för din medverkan. Jag svarade tydligen fel svar och de var inte intresserade av mig det var ju kul att bli ratad. Där missa man en biobiljett.

Från och med nu ska jag som hämd svara mycket oärligt på alla internet enkäter bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0