Jobba

När mina klasskompisar räknar av glädje att det bara är 50 dagar kvar i skolan (eller vad det nu är jag kommer inte riktigt ihåg) så far det en annan tanke genom mitt huvud 50 dagar kvar tills jag måste ha ett sommarjobb.

För problemmet är att jag inte har något klart och jag behöver verkligen ha nåt dels för att det inte ser bra ut med ett tomt cv och för att jag vill ha pengarna.

Men det kanske är så att jag kan ha ett på g om det nu bara är så att de har en ekonomi som har råd med det. Det är en person som skall avgöra om det blir nåt och det hoppas jag verkligen. Så kom igen nu!

Fast annars har jag några andra på span också om det inte blir nåt där men de lär vara betydligt svårare att få.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) hoppas att det går bra!

2010-04-21 @ 10:08:40
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0