Dagarna rusar förbi

Jag är trött och vill sova - tror det har med mörkret att göra. Men en sammanfattning av vad som har hänt sen sist.

Jag har haft matteprov- trevligt, fast det roligaste är ändå efteråt när folk ska gå runt och fråga vad det blev för resultat på uppgiften, det spelar ingen roll hur man kom fram till det bara man fick samma som de som är "smarta". Jag fick inte ens fram nåt tal kan jag ju meddela.

Min buss var två minuter för tidig till skolan e ja om man bortser från att jag åkte bussen som gick en kvart innan den som skulle varit för tidig.

Har köpt min första julklapp - som dessutom var på beställning, det är väl lagom två veckor innan julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0