Jag har hållt mig i snön idag

Jag gillar snön så länge den håller sig borta från vägarna så är det faktiskt. Vet inte vad ni tycker.

Men jag har följt snöspåret idag först åkte jag längdskidor och det var riktigt kul förutom när vasaloppsåkarna åker förbi mig, jag avskyr det att folk åker snabbare än mig det är hårt för tävlingsinstikten och jag brukar då köra ännu lite hårdare för att de inte ska komma för långt bort. Men tidsmässigt var det faktiskt ett riktigt bra åk tycker jag i alla fall för att vara mig och det var nog ett antal som inte kom ikapp mig också.

Sedan skulle jag övningsköra och det gick ju bra eller ja det är ju inte det bästa att backträna i modiga backar ingen direkt hit men till slut hitta jag en lugn backe som var sönder saltad som det gick att köra i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0