Läskigt värre

Sverigedemokraterna befinner sig i varenda dator i hela sverige.
Denna kommentar dick jag efter att jag skrev om testet där jag blev sverigedemokrat vilket jag inte är. Slår vad om att de har en dator som går igenom alla texter som skrivs där  sverigedemokraterna benämns negativt och vips beodrar de någon att lämna en kommentar som denna som jag fick av Isabella och som länkade till deras ungdomsförbund.

Det är inget konstigt att vara sverigedemokrat. Ganska logiskt om man vill ha ett tryggt och stabilt samhälle med en stark välfärd samtidigt som vi kan hjälpa betydligt fler flyktingar än vad man gör idag.

Vad tror ni är det fler patier som kör med scanning av vad som skrivs och lämnar kommentarer ? Man borde nästan testa och se.

Sen hur ska de kunna hjälpa fler flyktingar om de vill minska antalet flyktingar som skall få komma till sverige. 

Kommentarer
Postat av: jusefin ofc

Okej :) De e svårt dedär med att växla i rätt tid :/

2010-07-21 @ 22:47:39
URL: http://honjosefin.peppar.fi
Postat av: Isabella

SD vill att Sverige ska ta emot samma antal flyktingar som idag, samtidigt som vi vill tredubbla stödet till FNs flyktingorgan som arbetar med att hjälpa flyktingar på plats i deras närområden. Genom att hjälpa flyktingar i närområdet kan man hjälpa hundra gånger så många som det skulle kosta att ta en enskild person till Sverige. Allt detta finansieras i SDs budget med en kraftig begränsad anhöriginvandring.



Angående din fråga är det så att alla som söker asyl i Sverige och klassas som flyktingar ska erhålla uppehållstillstånd, oavsett varifrån man kommer, i enlighet med Genekonventionen.

2010-07-21 @ 22:55:52
URL: http://www.sdu.nu
Postat av: Pjoltas

Fan så sjukt. De kommenterade här (ovan). Galet!

SDU-virus?

:-I

2010-07-21 @ 23:12:27
URL: http://pjoltas.se
Postat av: Anonym

Jag är här helt på eget bevåg :-) Som sd-symparisör, ej medlem.



Jag tror att sd-are känner en extra stor oro för samhällsutvecklingen vilket skapar ett starkt engagemang. Samtidigt bedriver mäktiga opinionsbildare som etablerade politiker, media och kulturelit sedan länge en massiv svartmålning av sd som gör det lite olustigt att argumentera för sd:s politik via de gamla kanalerna.



På nätet däremot så slipper man den sociala stigmatiseringen och löper inte risk (liten men ändå) att fysiskt attackeras av våldsvänstern. Alltså är det helt naturligt att vi sd-sympatisörer är extra aktiva på nätet. Det är ingen konspiration, och jag tror inte att det ens är särskilt organiserat och knappast automatiserat.



Med hjälp av sökmotorer kan man hitta blogginlägg som dryftar frågor som man känner engagemang för och kan då ge sin syn på saken.



Med all respekt för dina konspirationsteorier, det behöver inte vara konstigare än så som jag beskriver det ovan.

2010-07-22 @ 23:20:54
Postat av: Niklas Lindgren

Förlåt, glömde skriva under med namn, det var jag som skrev förra inlägget. :-)

2010-07-22 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0