Sammanfattnig av helgen

I kortform.
1. Påsen med skräp låg kvar så jag fick slänga den själv, inga skator där inte.

2.Tur att ni inte var med när jag tog mig till jobbet i fredags det kom många svordomar.

3. Jag har sätt vägvisare till Vägen och Tomten.

4. Kört tio mil själv och kört om många bilar på motorvägen, blev ni omkörda av en övningskörningsbil så var det ja.

5. Bloggen har blivit invaderade av Sverigedemokraterna invaderat bloggen med kommentarer så långa att jag inte orkar läsa dem just nu. Men jag tror jag lägger ner disskusionen med dem nu.

Sen har jag sovt närmare ett dygn i helgen det känns ju bra.


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag tycker vi invaderar SD's blogg! Haha! Vi kanske ska gå i Allians med Piratpartiet och få hjälp.

=)

2010-07-26 @ 00:09:16
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0