Fel program

Håller på och tvättar för tillfället som en del av förberedelsen till nästa uppehåll av bloggandet. Men jag lovar att sen när jag är tillbaka då lär ni inte slippa mig för en om tio månader eller nåt sånt. MEn det var ju inte det som det skulle handla om.

Utan om mitt tvättand som gick väldigt bra, jag sätter igång maskinen och går iväg men 10 minuter senare när jag hör tvättmaskinen låter det fel. Maskinen centrufigerar tvätten alltså drar ut vattnet. Bara det att det inte var något vatten i tvätten eftersom jag lyckas sätta på enbart centrifug. Men med en snabb manövrering ( stänga av maskinen) slutade den att snurra och jag kunnde sätta på rätt program, det med vatten. Sen får vi väl se om stackars kläderna får några men av att bli torr centrufigerade.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0