Tror jag har kommit på

Vad jag ska göra med all min tid. Egentligen är det inte så mycket tid men jag sitter ändå helt apatisk och funderar på vad jag ska göra. Men jag har kommit på det för precis som alla andra så vill jag ju ta körkot i sommar, så därför så får det bli teori pluggande det är ju bra så att jag ändå får behålla lite av det vanliga nötandet i hjärnan.

Sen kommer det viktigaste jag måste öva på min underskrift för jag kan inte göra en namnteckning det ser förfärligt ut, så det är prioritet ett. 

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jag har också funderingar på vad jag vill göra med min tid. :S Jobbigt sånt där.



Sv: Haha! En sminkvideo! Kaaaanske! ;D

2010-06-04 @ 07:08:09
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0