Jag måste bara fortsätta

Vad är det för Puddingar? Hör på denna, jag har tagit det bästa.

Magnus Gustaphsson - varför måste man krångla till namnet? Jag fattar inte.

 Fritidsintressen?

Gårdsauktioner, föreningsliv - låter ju spännande eller inte - vadå föreningsliv?

Vad får man om man skriver till dig?

Kanske en inbjudan till att vara med i bonde söker fru. - Nehe det kunde man ju inte räkna ut och det var ju verkligen det man fråga efter.

Favoritfilm?
Graben i graven bredvid. - Ja det är egentligen vad jag drömmer om önskar att jag skulle vara bonden i filmen.

Oj vad taskig jag blev mot stackarn men det bara råka. Men jag känner faktiskt bönner som är schysta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0