Körde snabb dag i skolan

Skrev prov och gick hem. Det gick ganska bra på provet tror jag missade dock lite men dethar jag redan vissat tidigare och det skulle räknas med så det gör nog inte så mycket. Men jag skrev dock ett roligt svar på det jag kunde, jag kan aldrig lämna in prov utan att ha skrivit nånting måste alltid hitta på nåt. Idag så var frågan vilken indelningsgrupp som musslor tillhör vilket jag inte kom på så jag svarade skaldjur i stället det är ju sant eller hur. Det rätta svaret är dock mollusker.

Så nu har ni lärt er nåt nytt som ni säkert kommer ha användning för i framtiden. Eller inte

Fatta hur motiverad man är till att lära sig sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0