Frågan är vad man ska svara

Hade fått två trevliga kommentarer igår av den sorten som vi bara älskar, nämnligen.
Vad görs och Vad händer ikväll?
Ja undra vad jag gör? Jo jag sitter vid datorn i stället för att skriva skolarbete, bra där.

Vad som hände igår kväll var att jag var och tränade, vilket har gett den effekten att jag är lagom trött i kroppen.

Alternativa svar som man skulle kunna svara skulle kunna vara.
Jag duschar ytterst troligt med tanke påhur lätt det är att ha tillgång till dator eller telefon i duschen.

Vad tror ni att de skulle hända om man svara att man ska ta livet av sig ikväll. Inte för att det finns någon sådann tanke men om man frågar så får man ju faktiskt vara beredd på att man kan svara ärligt och att det kanske inte är vad man tänker sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0