Sverige -Holland

Det var ju skönt att de äntligen kunde börja spela den här matchen, de har ju hållt på att prata om den sen förra torsdagen. Sen när Holland lägger 1-0 efter fyra minuter börjar jag räkna på att de med den takten skulle kunna lägga ungefär 20 mål. Den ni. Men det var väl rätt så säkert ändå här har vi VM tvåan och laget som var .....???? iVM nej just det vi var ju så dåliga att vi inte fick vara med.

Annars syns det ju på ambitionen på tröjorna vilka som äger, Holländarna kommer med special tröjor med en Svensk och Holländsk flagga på snacka om ekonomi. Svenskarna kommer med vita shorts oerhört opraktiskt men jag skulle gissa på att Hammrén har det som bevis om de inte jobbar ordentligt.
"Nu har su spelat match i 45 minuter och kommer in med bara en gräsfläck, ut och ät gräs eller så hamnar du på bänken" 

Kommentarer
Postat av: Vanilla

När det blev 3-0 slutade jag titta. Usch vad fotboll kan vara tråkigt ibland! :P



Ja precis, jag har bytt till journalist men är ändå kvar på Tofsen och skriver lite för skojs skull.

2010-10-13 @ 00:30:53
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0