Jobbigt för Sahlin

Satt och sappade på tv:n igårkväll. Först på aktuellt och där är sahlin och pratar och sedan vidare till fyran och där var det val program med de rödgröna och sahlin var med. Stackarn förstår inte riktigt hur hon hann med. Någotav programmen måste ju ha varit bandat, frågat är vilket.

Jag har alltid trott att aktuellt var direkt men till tv 4 kunde man ringa in och ställa frågor så jag vet inte.

Dessutom har jag fått ett brev som Mona Sahlin har skickat till mig personligen eller kanske inte kanske var någon annan som kopierade upp pappret och la det i ett kuvert, men hur svårt kan det vara att stoppa i en eller ett par godisar?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Imponerade, hon kanske har en tvilling!?

2010-09-17 @ 12:17:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0