Flåsar som en ...

Jag var och åkte längdskidor idag, grym snö men en hel del folk ute i spåren som inte har koll på läget. Jag är hyffsat snabb inte som Vasaloppsidioterna meninte som segisarna. Men dessa segisar fattar inte att de skall hålla sig i det högra spåret så att man kan åka snabbt i vänstra utan att behöva byta spår. NEJ folk åker i båda spåren och det är väl okej om det är en gubbe som kanske ser sig själv som snabb att han åker i vänster spåret men inte en hel barnfamilj.

Sen kom flåsaren. Jag var på väg upp för en backe och tyckte att det lätt som en uggla som hoade men sen när jag åkte förbi en man visade det sig att det var han som lät, vet inte han kanske skulle ha tagit det lite lugnare.

Kan dessutom meddela att jag redan har träningsvärk undra hur det ska bli imorn och på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0