Det ska bort

Jag vill inte ha mer snö och varför kan inte solen komma och lysa ordentligt så att alla skiten försvinner. Imorse när man tittade på himmlen hade man kunnat tro att det var sommar och tjugo grader ute när man kollade på marken hade det kommit mer snö. Jag vill ha bort all is, jag vill ut och springa. Jg känner hur löpnervern bultar inom mig och visst jag skulle kunna gå ut och springa på den 100 meter långa isfria sträcka som finns men det känns inte så tagande att springa fram och tillbaka 20 gånger på samma ställe.

Så nu tycker jag att vi går ut och andas ordentligt på snöhögen brevid oss så kanske den smälter. Snälla hjälp mig så vi får vår någon gång.  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Föna lite på snöhögarna ;)

2010-03-14 @ 20:57:56
URL: http://krabbe.blogg.se/
Postat av: Miccy

Haha jag har faktiskt funderat lite på att göra det.

2010-03-15 @ 20:05:53
URL: http://miccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0